Forex On Ipad 2


Forex trading på ipad. Jeg eier for tiden en iPad og en iPhone. Jeg handler nesten utelukkende på dem. Jeg tok min pappas gamle laptop og jeg mener gammel. Dens ca 8 år faktisk. Jeg har det å kjøre Windows 7 og min MT4-programvare. Jeg installerte det iteport Jaadu VNC-programmet og Ultra VNC-serveren. Jeg kan deretter logge på iPad på omtrent 10 sekunder og få tilgang til min datamaskin og se på markedet og handle. Skjermoppløsningen på datamaskinen min er nesten identisk og passer perfekt til iPad-skjermen min. Jeg har bare wifi-versjonen, men jeg bruker iPhone som en ruter for å koble til Internett. Hei jeg har iPad 3G og jeg vil bruke den til handel. Det ville være flott hvis du kan hjelpe meg med å sette opp det. Takk så mye, jeg eier for øyeblikket en iPad og en iPhone. Jeg handler nesten utelukkende på dem. Jeg tok min pappas gamle laptop og jeg mener gammel. Dens ca 8 år faktisk. Jeg har det å kjøre Windows 7 og min MT4-programvare. Jeg installerte det iteport Jaadu VNC-programmet og Ultra VNC-serveren. Jeg kan deretter logge på iPad på omtrent 10 sekunder og få tilgang til min datamaskin og se på markedet og handle. Skjermoppløsningen på datamaskinen min er nesten identisk og passer perfekt til iPad-skjermen min. Jeg har bare wifi-versjonen, men jeg bruker iPhone som en ruter for å koble til Internett. Hei Baseball, jeg har nettopp fått Ipad med 3g og vil gjerne få det satt opp som du har din. Eventuelle ekstra tips vil bli verdsatt. PhilMetaTrader 5 - Forex, Stocks amp Futures Trading Beskrivelse Handelsfinansielle instrumenter: Forex symboler, CFD, Futures, Alternativer og aksjer fra iPhone og iPad MetaTrader 5 er en plattform for mobil online trading på Forex og aksjemarkeder. Programmet lar deg koble til meglerens servere, motta aksjekurser og valutakurser, analysere finansielle markeder ved hjelp av diagrammer og tekniske indikatorer, handle og se historien til din handelsvirksomhet. Dette er helt gratis og tilgjengelig hvor som helst i verden Sanntidsnotater av aksjer og forexinstrumenter Fullt sett med handelsordrer, inkludert ventende ordrer Dybde på markedet (Nivå 2) Alle typer handelstiltak Fullstendig handelshistorie Fullverdig aksje - og forexhandel Høyytelsesdiagrammer Tilpassbar diagramfargevalg Konfigurering av egenskaper til grafiske objekter og indikatorer Visning av fire diagrammer i ett vindu tilgjengelig på MetaTrader 5 for iPad Handelsnivåer som visualiserer prisene på ventende rekkefølge, samt SL og TP-verdier på diagrammet Informasjonsvindu som viser ordre, handelshistorikk, e-post, nyheter og logger i MetaTrader 5 iPad Lydvarsler Gratis økonomiske nyheter dusinvis av materialer daglig Chat med en registrert bruker av MQL5munity Støtte for push-varsler fra skrivebordet og MQL5munity-tjenester Interaktive realtidsprisdiagrammer med zoom og rullealternativer 30 mest populære tekniske indikatorer 24 analytiske objekter: lin es, kanaler, geometriske former, samt Gann, Fibonacci og Elliott verktøy 9 tidsrammer: M1, M5, M15, M30, H1, H4, D1, W1 og MN 3 typer diagrammer: barer, japanske lysestaker og ødelagte linjer Last ned MetaTrader 5 på iPhone og iPad, og handler Forex, CFD og Futures-instrumenter når som helst og hvor som helst i verden. Hva er nytt i versjon 5.0.1509 Den nye versjonen inneholder flere forbedringer og reparasjoner. Forex trading på iPad. Jeg eier en Acer Aspire One, og det gjør en fantastisk jobb for en liten netbook. For rundt 400 kommer den med nesten alt du trenger. IMHO, 2 må haves er et SD-kort som fungerer som bøkens harddisk. Få det største kapasitet SD-kortet du har råd til. Jeg kjøpte et 16 GB-kort da de var vanskelig å finne. Det var morsomt å se kontorist i datamaskinforsyningen, se på meg som om jeg hadde to hoder. Ja, jeg har to hoder, og de leverer til folk i 40-årene deres som bor i foreldrene kjelleren og spiller fortsatt Dungeons and Dragons, men jeg går av. I dag gjør Id det samme, men med et 32 ​​GB-kort. Den andre er en ekstern mus. At netbook er veldig snill, men mousepad er en monumental smerte i deg-vet-hva. Det jeg syntes å være ideelt var en trådløs mus med en nano mottaker. Det er viktig fordi ellers har du enten en kablet mus eller en trådløs en med en mottaker så lenge en minnepinne. godt stikker ut som ikke er praktisk i overfylte kafeer. Hvis du spiller kortene dine riktig, vil du ende opp med en fullt operativ netbook som kjører XP komplett med en ekstern mus som kan passe i en trenchcoats lomme. Ikke alle synder er skapt like I den sammenheng som Lionstrike sa, tenk på en Mac som sandkasse. Legg nå en mindre sandkasse inne i Mac. Den mindre boksen heter Windows. Sanden i den mindre Windows-boksen er adskilt fra resten. På en lignende måte ville harddisken ha en seksjon segregert for å kjøre XP eller Windows 7. Den ene advarselen er at det virtuelle skrivebordet hittil har blitt designet for iMac og MacBook, ikke for iTampon. Den eneste løsningen jeg kan tenke på for øyeblikket, ville være å ha et PC2ME eller et annet lignende program. Det gir deg i utgangspunktet muligheten til å logge på din hjemme-PC og bruke den eksternt. Fint hvis du er på farten og trenger en rask løsning, men virkelig uncool hvis du vil gjøre en hel økt. Ikke alle synder er skapt like

Comments